This Page

has been moved to new address

BE Nuffnang ke12 tahun 2011 | Gegar Sebelum Raya!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: BE Nuffnang ke12 tahun 2011 | Gegar Sebelum Raya!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

11 August, 2011

BE Nuffnang ke12 tahun 2011 | Gegar Sebelum Raya!

Yeaaahh.. setelah seminggu tiada BE di kala tiga BE dah metered, hari ini Nuffnang memberikan aku satu BE. Jadi laaaa.. Terima kasih banyak Nuffnang


Dengan BE ke 12 tahun 2011 ini maka, lengkaplah kembali koleksi earning Nuffnang ; Sponsored Post, BE, ME dan Campaigns. Earning campaign pun dah naik membuatkan aku akan cashout semua ini pada sebelum Hari Raya. tapi, yang Sponsored Post tu, tak tau laa dia carry forward bulan depan atau dikira bulan nih. Mana aku nak cashout time2 raya.. huhuhu..

Okay, untuk campaign PPC Nuffnang, aku ada nak share satu tips. Tips ni dah diberi oleh Blogger Ben Ashaari satu ketika dahulu. Dan juga "ticket" dari nuffnang. Aku kasi gambor sebagai hint aje yea, bagaimana earning Campaign bertambah agak cepat.

Amacam? Ada faham? kalo tak berapa faham, nanti kita sambung hokkay..? aku nak sambung tidur sebab satu hari ni tak tido lagi.. Syoknya Cuti!! ekekeke
Jangan segan segan-segan Share FB, Retweet dan yang penting sekali KLIK BUTTON
tapi bukan kat sini, kat button di bawaaaahhh skali setiap habisnya entry post di blog nih.

Labels: , ,