This Page

has been moved to new address

Trafik Melampau Aku Dapat!! | Komen di SINI

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Trafik Melampau Aku Dapat!! | Komen di SINI

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

27 July, 2011

Trafik Melampau Aku Dapat!! | Komen di SINI

Korang pernah tengok trafik melampau-lampau tak? Dari mana datangnya trafik itu di blog anda? Adakah di dalam negara anda atau di luar negara? Aku memang menghadap trafik yang tinggi pada setiap hari.! Korang ada trafik tak? kekadang aku naik muntah nak tengok trafik yang melampau.



Trafik yang tinggi datang adalah tak kira jam berapa. Kekadang melantun-lantun dari yang biasa. Biasanya sebelah petang time balik kerja. Tengah malam pun boleh jadi tinggi kalau kena harinya. Aduuuhhh.. Sesak sungguh trafik ini.



Trafik melampau di sini memang aku hangin. Kalau sesaper keje KL, paham-paham ajelah.. tersengguk jugak kekadang ngadap trafik ni.

TTDI- Putrajaya = Satu jam setengah. huh!!

Akhirnya, kesesakan trafik yang tinggi juga boleh memeningkan kepala. Berderet-deret trafik yang tinggi aku hadapi.
Waaaaaahhhh... trafik tinggi di sini.. sila tinggalkan komen untuk dikunjungi.

Labels: , ,

Links to this post:

Create a Link

<< Home