This Page

has been moved to new address

Syukur dan Gembira Dapat Anak Perempuan

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Syukur dan Gembira Dapat Anak Perempuan

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

25 July, 2011

Syukur dan Gembira Dapat Anak Perempuan

Alhamdulillah.. selesai sudah. Penantian kami untuk menerima cahaya mata. Lahirnya Nur Sakinah pada hari Jumaat 22 Julai 2011 di HUKM jam 8.02 pagi. Berat dalam 3.49kg dan bersalin normal.

Isteriku dan Nur Sakinah
Welcome to the world little one!! :)
My ilham jeles... uweekkkk!! ;p
Nur Sakinah binti Mohd Zaki. Bukan anak aku tapi anak kepada adik perempuan aku iaitu blogger DHIYAZ86 yang baru bergelar ibu yang bekerja di Jabatan Forensik, PDRM Cheras. Sekarang dia berpantang kat umah mak ayah kat Kajang. Dan semoga ibu dan ayah juga memberikan kasih sayang secukupnya. Umpama kain putih yang suci, ibu bapa lah yang mencorakkan masa depannya.

Kalau nak wish, leh laaa ke entry beliau di SINI
My ilham anak lelaki, Nur Sakinah perempuan, jadi dah sepasang laaa cucu mak ayah aku..!! Sebab aku anak kedua dalam adik beradik, maka sekarang aku bergelar Pak Ngah laaa yea..My wife jadi mak ngah..  heheehe.. Ni pak ngah ada satu lagu...

Labels: , , ,