This Page

has been moved to new address

Steak Unta Di Austin Steak House

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Steak Unta Di Austin Steak House

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

27 July, 2011

Steak Unta Di Austin Steak House

Dah lama aku mengidam dan mencari ni. Aku selaku penggemar makan-makan (tak laaa sehebat HAZMANFADZIL.COM) dah lama nak makan daging unta. Bulan posa dah brape banyak kali, tapi murtabak unta tak jumpa-jumpa.. Sekeping katanya RM25 tapi tak jumpa. Biasa laaa.. nak rasa sikit. heheheehe


Camel Steak (Stik Unta) dekat RM35. Aku harap berbaloi laa bila rasa nanti. Amacam? Ahad ni OFF.. hik hik hik.. Aku dah makan belut, landak, rusa, arnab, itik, ostrich dan beberapa lagi. Cuma target selepas ini adalah aku nak makan daging kuda. Amacam?? Ada bran nak join?? Asalkan halal, aku Bismillah.. :)


CikLily enggak mau join? cer cari.. cer cari... dekat dengan sg ramal dalam dan seksyen 7 kalau tengok peta tu. Ni, aku dapat dari brochure post box umah aku.. hehhehee.. Jom bangi bangi ahad ni...!!!

Labels: , ,