This Page

has been moved to new address

Pengalaman Berbuka Semasa Bertugas

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Pengalaman Berbuka Semasa Bertugas

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

02 August, 2011

Pengalaman Berbuka Semasa Bertugas

Minggu ni aku kerja shif petang. Dari jam 2.30pm hingga 12tgh malam. maknanya akan melalui waktu berbuka puasa. Dalam bulan puasa ni, boleh tahan jugak call dari customer nih. Terasa kering tekak aku. Dah memang kerja aku kena bercakap aje. huhuhu

Bila lagi setengah jam nak berbuka. Ada rakan sekerja edarkan makanan. Makanan untuk semua yang berpuasa. Waaahh.. baru je aku kirim kat member aku nasik tomato, tapi majikan aku memberikan makanan untuk berbuka kepada yang berpuasa. ada laaa dalam 250++ orang dalam satu masa.



Mealbreak jam 7.30pm bagi aku tetapi ada juga yang rehat lambat sikit. Dan untuk bulan posa ni, ada kelonggaran sikit untuk makan di workstation. Haaaaa.. ape juadah yang majikan kasi?


Ada bihun goreng, dua bijik kurma dan air kotak. Haaaa.. jadik laaa kan? At least ada makanan untuk berbuka. Hari-hari macam ni, lagi jimat laa duit aku. heheehehe. Aku rasa macam mengantuk jugak nih. Rasa nak tidor aje. hahahaaa.. Korang berbuka posa ape? Sederhanalah dalam berbuka puasa. Elakkan pembaziran di bulan mulia ini.

Labels: ,