This Page

has been moved to new address

Earning Tertinggi Nuffnang CPC Campaign

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Earning Tertinggi Nuffnang CPC Campaign

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

28 July, 2011

Earning Tertinggi Nuffnang CPC Campaign

Dah nak hujung bulan. Tiap-tiap kali hujung bulan, blogger yang daftar dengan nuffnang dan churpchurp pasti akan jenguk Earning masing-masing. Boleh Cashout ke tak? Dah cukup ke tak? Kali ini aku tengok ada perubahan kat earning nuffnang aku. Korang tengok korang punya sama tau..!!

Cer tengok.. cer tengok betul-betul...

Biasanya earning CPC Campaign ni dalam RM0.25-RM0.75. Paling tinggi pun dulu aku dapat RM1 sekali. haaaa.. Kali ni berkali kali.. Dan earning CPC Campaign yang tertinggi kali ini ialah RM2. Waaaahh.. nampak sikit, tapi bila dah berkali-kali RM1-RM2, maka dah boleh cashout earning nuffnang aku nih. Tapi.....


Pendapatan Terumpuk a.k.a. buffered earning aku tak metered lagi. Nak tunggu metered sekali dengan earning SP ke, nak cashout sekarang? Lepas raya laaah.. ke nak tunggu semua skali cashout yea tak? ChurpChurp macam mana eh? Latest punya.. ada 12 Grapevine aje... hohoho.. Dah nak sebulan, tapi tak dapat cashout lagi.. huhuhuhu

Grapevine ke 12 terbaru aku adalah pasal >>GAJET CANGGIH<<

Hmmm.. macam mana korang? Earning CPC Nuffnang ni akan meningkat lagi tak? huhuhhu.. Oh BE, Oh SP.. silalah datang jenguk Blog ShaKiddo.. keh keh keh...

Labels: ,

Links to this post:

Create a Link

<< Home