This Page

has been moved to new address

Berapa harganya ni???

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Berapa harganya ni???

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

07 December, 2010

Berapa harganya ni???

halo halo halo kopi ke milo..
jom follow follow...


Minggu lepas kerja pagi..
So, dapat laaa merasa bekpes dan lunch kat kafe Menara TM.. nyum nyummm.. sedap tau!! (selera aku laaa)

Sarapan makaroni + megi goreng
Actually, penat dan ngantuk dowh training waktu pagi nih.. Berbanding training di waktu petang sampai malam. Haaaa... ni Asri Harry Potter pun sampai terlelap.. Membuta jer.. kakakakaaaaa
Kat bawah ni pulak Mr Benyamin a.k.a. Mr Ben. Dulu aku ada citer pasal dia sket. Dia ni laa trainer kitorang. Sempoi.. Sabahan baaa.. Kalo tengok depan2 dan lama2 sket.. Ada macam Steven Seagal.. hahahaaaa.. Ya Ampun Ben!!!

Yang ni pulak, tak payah laaa tengok dia sangat. Nama je unik. Ebadussolihin ... :)
Tapi berlakon jer tu... Mr Ben ajar kat depan, dia dok chatting + main game. hahahaaaa.. Tapi lulus gak assessment.. kekekee


Makanan kat kafe Menara TM, boleh laa.. banyak gak pilihan. Sedap, bersih, kenyang. 



haaaaa.. korang tau ke brape harganya??

Labels: , ,

8 Comments:

Blogger Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam..
RM 1.00 kot?ke lg mahal?

Tuesday, December 07, 2010 9:26:00 AM  
Blogger KiD said...

lydia: hampir tepat tu..!! :)

Tuesday, December 07, 2010 9:46:00 AM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

hurmmm DUA HINGGIT kot...

Tuesday, December 07, 2010 10:17:00 AM  
Blogger tukang merepek said...

ala...
rm1.50 jer tu...
sengal kaw kid pi ltk gmbr tu..
gagagagaga...
malu ak weiiii
hahaha

Tuesday, December 07, 2010 10:27:00 AM  
Blogger KiD said...

hahaaaaaa... tukang merepek memang dah sah2 laaa aku makan sebelah ko.. RM1.50 saja.. murah di kafe Menara Rebung... :)

Tuesday, December 07, 2010 10:31:00 AM  
Anonymous Kancilbiru said...

sedap pulak tgk berpintal2 tu...ekeke

Tuesday, December 07, 2010 10:32:00 AM  
Blogger tukang merepek said...

ble ms ko mkn sblh ak...
sah2 ak kt tmpt lain tyme tu..
kikikikiki

Tuesday, December 07, 2010 10:36:00 AM  
Blogger KiD said...

KB: masak2 je laaa spaghetti tu.. sedaaapp

Tukang merepek: dah ko tido.. mana perasan.. wahahahaaa

Tuesday, December 07, 2010 11:10:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home