This Page

has been moved to new address

Trafik Melampau Lagi..!!!

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Trafik Melampau Lagi..!!!

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

15 August, 2011

Trafik Melampau Lagi..!!!

Ni yang berlaku Jumaat lepas ketika semua ingin pulang ke rumah! Aku masuk kerja 6.30 pagi, patut habis 4 petang tapi kena FORCE OT sejam, jadi balik kul 5petang. Inilah kisahnya.. dari Taman Tun Dr Ismail ke Putrajaya.

6.30pm masih kat selepas TUDM sg besi

Pukul 7pm, baru lepasi tol sungai besi

Jam 7.15pm, baru sampai Putrajaya
So, perjalanan dari TTDI ke Putrajaya mengambil masa 2 jam suku! Paling teruk yang aku pernah lalui. Tak tahu nak cilok kat mana dah. Kalau aku pancung line MEX, mesti jammed jugak kat Nirvana tu sampai simpang bukit jalil. Hmmmmm.. Aku ni dah masak dan lali dengan jammed.


Perlukah aku bertukar semula untuk naik motor?? Perlukah..?? Nantikan entry seterusnya... jeng jeng jeng... Ada somebody suruh aku lepak chill dulu untuk MENANG WANG BESAR!!

Labels: ,