This Page

has been moved to new address

Sarapan di Seri Teja, Putrajaya

Sorry for inconvenience...

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
ShaKiddo: Sarapan di Seri Teja, Putrajaya

ShaKiddo

WORK - HOME SWEET HOME - TRAVEL - FOODS - MOVIE - MAFIA WARS - HOBBIES -COLLECTIONS - FAMILY - BUDDIES - SUNGAI BESAR - KAJANG - PUTRAJAYA - K.L

22 December, 2010

Sarapan di Seri Teja, Putrajaya

Minggu ni kerja petang. So, makan kat rumah aje laa.
Tapi aku tak berapa sihat. Batuk2 dan selsema.
Lapar sungguh pagi nih. Nak makan roti canai lak rasanya.
ermmm... mamak??
takkan mamak lagi.. penat dowh.. hahahaaha


So, aku pegi kat Seri Teja. dekat dengan rumah aku. Aku panggil gazebo jer sebab ada kanopi putih yang besar bagai tuh.. Kat sini ada macam2 kedai yang jual makanan. Western, nasik campur, sup2, mee rebus, claypot.. dan lain2 laaaa...


So, untuk sarapan, aku pilih...


Dua keping roti canai dan teh tarik!!!
nampak macam roti canai biasa. tapi silap haribulan, pagi2 dah abisss...
Sebab ape?? ianya lembut. dan bessarrrr... RM1 sekeping. standard laa tu kan harga ikut area. hehehee
Aku blasah dua keping. Banjirrrrr.. peerggghhhhh...
Memang berbaloi-baloi.


So, kalau korang nak cuba.. Sarapan laaa kat SERI TEJA, Presint 9 Putrajaya dan order roti canai kat ROTI CANAI SUPER.
Brader Melayu yang bikin.. marvellous beb!!!

p/s: oh yea.. kat sini ada WIFI PERCUMA!!! yahoooooo...

Labels: , ,

17 Comments:

Blogger azhar said...

membuat aku tergoda....perggh

Wednesday, December 22, 2010 10:35:00 AM  
Blogger grOundnUt said...

adesss..ko neh bro..saje je bikin aku mau kuar carik roti canai pepagi ni...ekekeke...^^'

Wednesday, December 22, 2010 10:40:00 AM  
Blogger tukang merepek said...

kuah banjir y sedap tu..
alahai...

Wednesday, December 22, 2010 10:44:00 AM  
Blogger KiD said...

azhar: apa lagi.... blasah ajer.. :)

Wednesday, December 22, 2010 10:46:00 AM  
Blogger KiD said...

groundnut: ko ni memanjang takleh tahan dugaan makan.. ekekekee.. carik je.. :p

Wednesday, December 22, 2010 10:46:00 AM  
Blogger KiD said...

tukang merepek: yea laaa kan.. kat TTDI tu mahal dan susah sikit nak carik makanan dekat2.. hahahaaa

Wednesday, December 22, 2010 10:47:00 AM  
Blogger Bert said...

seri teja ni yg dekat depan pusat komuniti ke?

Wednesday, December 22, 2010 11:09:00 AM  
Blogger Zura said...

itu mmg bfast yg match...teh tarik ngan roti canai..alamak..terliur plak nengoknye..gulpp..

Wednesday, December 22, 2010 11:16:00 AM  
Blogger tukang merepek said...

kid:taw xper...nasi lemak pon mhl..huhuhu

Wednesday, December 22, 2010 11:23:00 AM  
Blogger KiD said...

bert: yup.. betui laa tu.. dok putrajaya gak ke?

Wednesday, December 22, 2010 11:39:00 AM  
Blogger KiD said...

zura: apa lagi... bantai laaaa roti canai.. hehehee

Wednesday, December 22, 2010 11:39:00 AM  
Blogger KiD said...

tukang merepek: nanti makan kerepek aje laaah.. TTDI maa.. mahal sket.. huhuhh

Wednesday, December 22, 2010 11:40:00 AM  
Anonymous hazman aka species1980 said...

memang nikmat kalau pekena roti canai banjir nie....

Wednesday, December 22, 2010 2:02:00 PM  
Blogger adrenalina said...

mlm2 nih ...sedap jugak ek roti canai...ada smbal ikan blis lagi!! mmg best ...dan teh tarik. lama rasanya tak minum teh tarik...(sbb kononnya menyokong kempen kurangkan gula yg kat dlm TV tuh)

Wednesday, December 22, 2010 9:57:00 PM  
Blogger KiD said...

abg man: memang nikmat.. fuuuuhhhh. di kala pagi hari lepas mandi.

Thursday, December 23, 2010 12:21:00 AM  
Blogger KiD said...

adrenalina: hahaaaa.. sokong2 gak.. tapi kena gak teh tarik satu!!!! yeaaaaahhhh

Thursday, December 23, 2010 12:24:00 AM  
Blogger aienz nawawi said...

wah . lama ny tak makan roti telur *pdhal org cerita roti canai . hehe*
kalau kat kolej dulu sebelum masuk kelas mesti makan roti telur 2keping dulu
*haha*
habes cuti sem ni nak makan lagi
=)

Thursday, December 23, 2010 1:09:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home